52,50 zł
42,68 zł
140,00 zł
113,82 zł
328,15 zł
266,79 zł
LOCTITE SI 5699 300ml środek uszczelniający odporny na wodę i glikol, idealny do stosowania na elastycznych złączach kołnierzowych, obrobionych lub odlewanych powierzchniach, metalowych lub wykonanych z tworzywa.
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
LOCTITE® SI 5699 jest elastycznym silikonowym uszczelniaczem, który utwardza się pod wpływem wilgoci w powietrzu i tworzy w rezultacie mocne uszczelnienie kauczukowe. Produkt jest przeznaczony głównie do tworzenia uszczelnień złączy kołnierzowych z doskonałą odpornością na olej lub uszczelniania sztywnych złączy kołnierzowych, np. między przekładniami i obudowami metalowymi. Środek traci lepkość po zaledwie 10 minutach i jest odporny na wodę i glikol. Można go używać na obrobionych lub odlewanych powierzchniach, metalowych lub wykonanych z tworzywa.
Właściwości:
- Doskonale nadaje się do uszczelniania wszystkich rodzajów złączy kołnierzowych, a także wytłoczek metalowych, w przypadku aplikacji, gdzie wymagania jest odporność na działanie wody i glikolu
- Jest suchy w dotyku po upływie 10 min.
- Atest P1 NSF Nr: 122998
Pliki do pobrania:
Pliki do pobrania
LOCTITE® SI 5699 jest elastycznym silikonowym uszczelniaczem, który utwardza się pod wpływem wilgoci w powietrzu i tworzy w rezultacie mocne uszczelnienie kauczukowe. Produkt jest przeznaczony głównie do tworzenia uszczelnień złączy kołnierzowych z doskonałą odpornością na olej lub uszczelniania sztywnych złączy kołnierzowych, np. między przekładniami i obudowami metalowymi. Środek traci lepkość po zaledwie 10 minutach i jest odporny na wodę i glikol. Można go używać na obrobionych lub odlewanych powierzchniach, metalowych lub wykonanych z tworzywa.
Właściwości:
- Doskonale nadaje się do uszczelniania wszystkich rodzajów złączy kołnierzowych, a także wytłoczek metalowych, w przypadku aplikacji, gdzie wymagania jest odporność na działanie wody i glikolu
- Jest suchy w dotyku po upływie 10 min.
- Atest P1 NSF Nr: 122998
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.