Promocje
LOCTITE 242 250ml, Średnio demontowalny klej o średniej lepkości i właściwościach tiksotropowych do zabezpieczania połączeń gwintowych. Przeznaczony do gwintów metalowych o średnicy do M36.
LOCTITE 242 250ml, Średnio demontowalny klej o średniej lepkości i właściwościach tiksotropowych do zabezpieczania połączeń gwintowych. Przeznaczony do gwintów metalowych o średnicy do M36.

749,00 zł

Cena regularna: 850,00 zł

Najniższa cena: 850,00 zł

608,94 zł

Cena regularna: 691,06 zł

Najniższa cena: 691,06 zł
szt.
LOCTITE SF 7400  20ml  tusz do znakowania na bazie rozpuszczalnika
LOCTITE SF 7400 20ml tusz do znakowania na bazie rozpuszczalnika

84,99 zł

Cena regularna: 92,62 zł

Najniższa cena: 84,99 zł

69,10 zł

Cena regularna: 75,30 zł

Najniższa cena: 69,10 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego www.elektronika.mcc.pl

  1. Definicje:

Sprzedawca – spółka pod firmą Grupa MCC sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 04–128 Warszawa, ul. Omulewska 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000118542, NIP: 113-01-14-553;

Kupujący – podmiot zawierający Umowę ze Sprzedawcą;

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, niebędąca Konsumentem, którego definicja znajduje się w art. 221 Kodeksu cywilnego ani Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta określonym w art. 3855 Kodeksu cywilnego;

Konsument – osoba fizyczna, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę w celu niezwiązanym  bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, o której mowa w art. 221 Kodeksu cywilnego;

Przedsiębiorca o statusie konsumenta – osoba fizyczna o której mowa w art. 3855, 5564, 5565 oraz 5765 Kodeksu cywilnego, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę, której przedmiot jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada on dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

Strony – Kupujący i Sprzedawca;

Towar – produkty  oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę zgodnie z informacją handlową zamieszczoną na stronie internetowej  www.elektronika.mcc.pl;

dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;

Umowa – umowa kupna – sprzedaży Towaru zawarta pomiędzy Stronami.

  1. Zawarcie Umowy. Odstąpienie od Umowy.

    1. Informacja handlowa o Towarach zamieszczona na stronie elektronika.mcc.pl, nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i nast. Kodeksu cywilnego – zawarcie Umowy następuje z chwilą wystawienia przez Sprzedawcę potwierdzenia zamówienia lub dowodu sprzedaży.
    2. Kupujący, który nabywa Towar jako Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca o statusie konsumenta, może odstąpić od Umowy wyłącznie po otrzymaniu pisemnej zgody Sprzedawcy na odstąpienie oraz pod warunkiem zapłaty na rzecz Sprzedawcy poniesionych przez niego kosztów będących następstwem rezygnacji z zamówienia przyjętego do realizacji.
    3. Kupujący, który nabywa Towar jako Konsument, może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od doręczenia Kupującemu Towaru – prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku Towarów mających krótki termin przydatności do użycia oraz przechowywanych i transportowanych w temperaturach innych niż temperatura otoczenia – szczegółowe zasady dotyczące odstąpienia od Umowy przez Konsumenta zostały zamieszczone na stronie internetowej Sprzedawcy elektronika.mcc.pl, w zakładce Informacje/Konsument.
    4. Koszty zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od Umowy ponosi Kupujący.
  2. Dostawa Towaru
    1. Jeżeli Umowa nie stanowi inaczej wszystkie przesyłki są dostarczone EXW magazyn Sprzedawcy (Incoterms 2010).
    2. Termin wysyłki Towaru jest zamieszczony w informacji handlowej dotyczącej danego Towaru.
    3. Jeżeli termin wysyłki Towaru nie jest zamieszczony w informacji handlowej dotyczącej danego Towaru, zostaje on podany przez Sporzedawcę na potwierdzeniu zamówienia – termin ten może ulec zmianie, jeżeli producent opóźni się z dostawą Towaru do magazynu Sprzedawcy.
    4. Koszty przesyłki zamówionego Towaru z magazynu Sprzedawcy do Kupującego na terenie Polski pokrywa Kupujący, według podanych poniżej stawek zależnych od wagi oraz rozmiarów przesyłki:
      • 0 kg – 31,5 kg - 15,99 zł – Towar standardowy;
      • 0 kg – 30 kg – 36,90 zł – Towar LQ ADR;
      • paleta – 120,00 zł – Towar standardowy;
      • odbiór osobisty – 0,00 zł.
    5. Koszty przesyłki zamówionego Towaru z magazynu Sprzedawcy do Kupującego spoza terenu Polski pokrywa Kupujący po wcześniejszym ustaleniu warunków dostawy pomiędzy Stronami.
    6. Każda przesyłka jest ubezpieczona do wartości faktury, ale nie więcej niż 50.000,00 zł – zasady ubezpieczenia przesyłki o wartości powyżej 50.000,00 zł będą ustalane pomiędzy Stronami.
    7. Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego sprawdzenia zgodności dostarczonego Towaru z zamówieniem, a w szczególności: stanu przesyłki, asortymentu, ilości i jakości Towaru.
    8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezachowanie terminu wysyłki/dostawy Towaru, jeżeli jest ono następstwem okoliczności określanych jako siła wyższa.
  3. Cena
    1. Wszystkie ceny są kalkulowane EXW magazyn Sprzedawcy (Incoterms 2010).
    2. Ceny wyrażone w walucie zagranicznej będą przeliczane na PLN z zastosowaniem kursu średniego NBP, według ostatniej tabeli ogłoszonej w dniu poprzedzającym datę wystawienia faktury sprzedaży, chyba że Strony ustalą inne zasady rozliczeń.
  4. Warunki płatności
    1. Stosuje się następujące formy płatności: przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, płatności on-line Shoper, w tym karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, oraz pobranie.
    2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie.
    3. W przypadku indywidualnych ustaleń pomiędzy Stronami dotyczących warunków płatności, Kupujący jest zobowiązany do uiszczenia całkowitej kwoty należności w terminie wskazanym na fakturze lub fakturze proforma – dniem zapłaty jest dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy kwotą należności.
    4. W przypadku braku płatności w terminie wyznaczonym zgodnie pkt. c) powyżej, Sprzedawca ma prawo do:
      • obciążenia Kupującego odsetkami za opóźnienie w zapłacie;
      • wstrzymania dostawy Towaru i realizacji zamówień przez okres opóźnienia w zapłacie lub wyznaczenia innego terminu dostawy Towaru.
  1. Reklamacje
    1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki i Towaru, Kupujący jest zobowiązany sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
    2. Wszelkie reklamacje ilościowe będą rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych po dostarczeniu przesyłki.
    3. W przypadku reklamacji Towaru z określoną datą przydatności do użycia, musi ona zostać skutecznie złożona przed upływem daty ważności (wymóg producenta).
    4. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej wraz z protokołem szkody i dokumentacją fotograficzną, na adres elektronika@mcc.pl.
  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy
    1. Względem Kupującego będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiada za wady Towaru zgodnie z postanowieniami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady.
    2. Względem Kupującego będącego Przedsiębiorcą oraz Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta Sprzedawca odpowiada za wady Towaru na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi w zmodyfikowanym zakresie opisanym w punktach od c) do f) poniżej.
    3. Okres rękojmi rozpoczyna się w dniu dostarczenia Towaru Kupującemu i wynosi 12 miesięcy.
    4. Kupujący jest obowiązany zgłosić wykrytą wadę Towaru niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wykrycia wady lub od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności mógł wadę tę wykryć, pod rygorem utraty uprawnień wynikających z rękojmi.
    5. Kupujący zobowiązany jest zgłaszać wszelkie roszczenia z tytułu rękojmi wyłącznie Sprzedawcy w formie pisemnej.
    6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek pośrednie lub bezpośrednie szkody, poniesione przez Kupującego z powodu wady lub usterki Towaru, a w szczególności za utratę lub uszkodzenie innego sprzętu, wynikłych przestojów, utraty zysków lub dochodów, kosztów towarów zastępczych itp.
    7. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu Umowy zawartej z Kupującym będącym Przedsiębiorcą obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą wyrządzoną z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa ze strony Sprzedawcy albo osób upoważnionych działających w jego imieniu i ogranicza się do wartości netto zamówionych Towarów, z którymi związane jest niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Wykluczona jest w szczególności odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu utraconych korzyści oraz innych szkód pośrednich.
    8. W każdym przypadku Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ostatecznego uzależnienia uznania roszczeń Kupującego od uznania ich przez producenta Towaru, co nie narusza uprawnień z rękojmi Kupującego będącego Konsumentem.
  3. Rozstrzyganie sporów
    1. Wszelkie spory z Kupującym będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie konsumenta pozostające w związku z wykonywaniem Umowy podlegają rozstrzygnięciu przez rzeczowo i miejscowo właściwy sąd powszechny.
    2. W każdym przypadku powstania sporu Strony obowiązane są dążyć do jego rozwiązania w drodze ugodowej.
    3. W przypadku nierozwiązania sporu pozostającego w związku z wykonywaniem Umowy zawartej z Kupującym innym niż Konsument lub Przedsiębiorca o statusie konsumenta w drodze ugody, spór podlega rozstrzygnięciu przez sąd powszechny miejscowo właściwy dla Sprzedawcy.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl